Min blogliste

søndag den 30. januar 2011

Ja så må der lige opdateres

Torsdagens møde, som jeg frygtede og har tænkt over, endte som et flop - min eksmand dukkede aldrig op, og hans mor havde slet ikke hørt om at der skulle være møde! :-s

Så status er:
  • Sagsbehandleren er  gået på efterløn
  • Min eksmand stoler ikke på vores familierådgiver
  • Vores møde i torsdags endte med et forslag til samvær som jeg INGEN anelse har om falder i god jord!
  • Hvis alt andet går fejl, kan vi håbe på et møde til april.....

3 kommentarer:

  1. Okaaayyy.... så... Hmm.... Det lyder sgu ret træls, Runa. Håber det hele løser sig :)

    SvarSlet
  2. Marianne - DET har jeg ingen anelse om... :-s
    Efter 4 års torv trækning tror jeg på INTET, før jeg ser det...

    SvarSlet
  3. hold op hvor er det da træls for dig og ikke mindst din datter.. hun har jo aller mest brug for at vide hvad der skal ske... kram herfra med håbet om at det hele falder i hak for jer snart.

    SvarSlet